Wij zijn gesloten van 07/07 tem 22/07. Uw bestellingen worden achteraf behandelt.
Bekijk onze producten

Veel gestelde vragen

Veelgestelde vragen Welkom op de veelgestelde vragenpagina.

Onderstaand vind u de vragen die wij het meest krijgen over onze webwinkel.

1. Wat is San-E-web?

San-E-web is een webwinkel gespecialiseerd in sanitaire producten en keukenelectro. Via de website is het ook mogelijk om de producten direct te bestellen.

2. Hebben jullie een magazijn waar ik mijn bestelling kan afhalen?

Momenteel laat ons magazijn ons niet toe klanten te ontvangen. Wij zijn echter op zoek naar een geschikte locatie om klanten te ontvangen. Houdt onze pagina in het oog voor meer nieuws!

3. Ik vind mijn product niet?!

Wij lanceerden recent een nieuwe website. Al onze producten correct uploaden is een hele karwei, maar er komen dagelijks nieuwe producten bij.

Vind je een product niet? Contacteer ons en vraag naar onze voorwaarden. U zult versteld staan van ons aanbod!

4. Tot hoelaat kan ik bestellen op jullie website? Wanneer word mijn bestelling bezorgd?

Onze webwinkel is 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend. U kunt dan ook ten alle tijde een bestelling plaatsen. De verwerking van de bestelling geschied tijdens de openingstijden. In het weekend en op feestdagen wordt er niet geleverd en kan er niets bezorgd worden.

Indien u voor 15.00 uur bestelt op een leverdag, kan uw bestelling indien voorradig de volgende leverdag geleverd worden. Bestelt u op een niet-leverdag, dan kunnen wij op z'n vroegst de tweede leverdag uw bestelling bezorgen. Heeft u vragen over uw levering, neem dan contact op met onze afdeling Verkoop.

Voor kleinere pakketten: Mocht u niet thuis zijn, wordt het pakket de volgende dag nog een keer aangeboden. Na de derde aanbieding zal het pakket door de koerierdienst terug afgeleverd worden bij San-E-web. Er zullen voor de herlevering opnieuw 9€ transportkosten aangerekend worden.

Voor palletlevering: Voor palletlevering wordt in onderling overleg een afspraak gemaakt. Indien niemand aanwezig, wordt het pallet terug afgeleverd bij San-E-web. Bij herlevering voor palletten wordt U €75 aangerekend. Gelieve ons dus tijdig te verwittigen indien U belet bent!

5. Mag ik mijn producten retourneren?

San-E-web wil haar klanten een zeer goede service bieden, maar ook de kwaliteit van onze producten is voor ons heel belangrijk. Alles draait immers om tevreden klanten.

Mocht u niet tevreden zijn met het door u bestelde product of producten, neem dan contact met ons op via mail: MAILADRES . Wij proberen u dan zo goed mogelijk te helpen.

Wilt u alsnog uw product of producten retourneren? Kijk dan op onze retourpagina!

6. Op welke manieren kan ik betalen?

U kunt bij ons op de volgende manieren betalen:

  • iDeal
  • Overschrijving
  • Credit card (Visa of mastercard)

7. Zijn de online-betalingen beveiligd?

Om de website, transacties en uw persoonlijke informatie te beschermen tegen kwaadwillenden, is onze website beschermd door . Op het moment dat wij het nummer van je kredietkaart en haar vervaldag opvragen, gebeurt dit op een beveiligde website van onze betalingspartner Multisafepay. Deze gegevens worden NIET bijgehouden maar dienen slechts om op het moment zelf de betaling te faciliteren. Winkelen bij San-E-web is volkomen veilig.

8. Hoeveel jaar garantie heb ik op mijn aangekocht artikel?

Bij San-E-web geldt de fabrieksgarantie zoals die door de verschillende fabrikanten gehanteerd wordt. Sommige fabrikanten geven tot wel 10 jaar garantie! Indien u een garantiekwestie wil melden bij San-E-web, dan kunt u hiervoor een service-aanvraagformulier invullen en doormailen naar info@sanifabriek.nl.